sklep pościel, ręczniki
» Statusy zamówień

Statusy zamówień



W sklepie Podusie.pl przyjęto następujące ścieżki realizacji zamówień:

I. W przypadku zamówień z opcją płatności przy odbiorze (za pobraniem):
  1. Zamówienie złożone - oznacza, że zamówienie zostało zarejestrowane w systemie sklepu.
  2. Zamówienie przyjęte - zgodnie z regulaminem sklepu następuje zawarcie umowy kupna - sprzedaży.
  3. Zamówienie realizowane - następuje kompletowanie zamówienia, pakowanie i przygotowanie do wysyłki.
  4. Towary wysłane - paczka pobraniowa - towar został wysłany do Klienta.
  5. Zrealizowane - sklep odnotował płatność za towar.
II. Ścieżka realizacji zamówień z płatnością z góry:
  1. Zamówienie złożone - oznacza, że zamówienie zostało zarejestrowane w systemie sklepu. Klient może dokonać płatności za towar i przesyłkę w sposób wybrany przez Klienta.
  2. Zamówienie przyjęte - zgodnie z regulaminem sklepu następuje zawarcie umowy kupna - sprzedaży.
  3. Zamówienie realizowane - oczekuje na wpłatę - kompletowanie zamówienia, pakowanie i przygotowanie do wysyłki.
  4. Zamówienie realizowane - opłacone - kompletowanie zamówienia, pakowanie i przygotowanie do wysyłki, płatność została zarejestrowana przez sklep.
  5. Zrealizowane - towary zostały wysłane, zamówienie jest opłacone.
III. Zakup przez 1 kliknięcie:
Sklep kontaktuje się z Klientem na adres e-mail lub numer telefonu podany przez Klienta. Zostaje uzgodniony sposób realizacji zamówienia - zgodnie z pkt. I lub II.

O zmianach statusów zamówień Klienci są informowani poprzez automatyczną wysyłkę e-maili na adres podany podczas składania zamówienia lub rejestracji.
Zamówienie może być anulowane w uzasadnionych przypadkach.
Przejdź do strony głównej

Aktualności

Podusie.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl